wtorek, 2 lipca 2013

Zaczynamy od nowa :))

Kochani, witam Was na nowo z innej witryny ;))) Mam nadzieję, że będzie przybywać TU równie tłumnie ja na poprzedniej. Nie chcę stracić starszych informacji dlatego zalinkowałam tamten blog na górnym pasku jako 'Archiwum'. 

 Pisanie na Bloggerze rozpocznę od wspomnień... w kolejnej notce pojawią się nowości. ;)

W tym roku, podobnie jak przez ostatnie dwa lata, Halina miała okazję wystąpić przed opolską publicznością na KFPP. Tegoroczny festiwal był 50-tym, jubileuszowym. Halina wystąpiła trzeciego festiwalowego dnia podczas jubileuszowej gali "Opole, kocham Cię!", śpiewając nieodżałowany przebój zespołu BRAThANKI - "Czerwone korale".


fot. nto.pl
Po więcej zdjęć odsyłam na fb -> >> klik <<
~ * ~ * ~ * ~
22 czerwca Halina obchodziła swoje urodziny. Wraz z fan clubem tradycyjnie przygotowaliśmy dla Niej małą niespodziankę. Bez podziękowań się nie obyło:

"Kochani moi!
Koszyk powoli pustoszeje, dziś Piotruś zabrał sporą garść cukierków by podzielić się z dziećmi :)
Dziękuję Wam baardzo za to, że pamiętaliście i za cudowny pomysł.
Czułam się, jak czerwony kapturek, chodząc po Warszawie z koszykiem :)
Całuję Was bardzo i pozdrawiam, a w szczególności dzielne "kurierki" ;)
Jak coś zostanie, przywiozę na koncert i się chętnie podzielę
Wasza Ja
"

 Do podziękowań Halina dołączyła zdjęcie:
fot. fb.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz